Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Strategies for Urban Network Learning


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783030360504
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783030360504
EAN/GTIN:
     9783030360504
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Medien, Kommunikation
Medien-, Kommunikationsbücher
This book presents international experiences in urban network learning. It is vital for cities to learn as it is necessary to constantly adapt and improve public performance and address complex challenges in a constantly changing environment. It is therefore highly relevant to gain more insight into how cities can learn. Cities address problems and challenges in networks of co-operation between existing and new actors, such as state actors, market players and civil society. This book presents various learning environments and methods for urban network learning, and aims to learn from experiences across the globe. How does learning take place in these urban networks? What factors and situations help or hinder these learning practices? Can we move from intuition to a strategy to improve urban network learning?
Weitere Informationen:
Author:
Leon van den Dool
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Medienwissenschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, urban network learning, urban network learning processes, approaches, strategies, urban governance, urban governance networks, urban policy arrangements, public sector, organisational learning, individual learning, network learning
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 84,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.