Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Financial Strategies in Competitive Markets


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783030686116
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783030686116
EAN/GTIN:
     9783030686116
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Wirtschaft
Wirtschaftsbücher
As globalization continues to rapidly evolve, economic borders between countries have practically disappeared. One effect is that nowadays companies can access new markets by investing in other countries. This offers an important advantage especially for international and large-scale companies. However, one result is the increased market competition. Small-scale local firms and SMEs have to compete with international firms and corporations that have significantly more resources. This competitive environment jeopardizes the sustainability of the smaller companies, which often are driven out of business by the more powerful global players. This book discusses financial strategies for small and middle size companies to increase their competitiveness in the global markets.
Weitere Informationen:
Author:
Hasan Dinçer; Serhat Yüksel
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Wirtschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, financialeconomics; Corporatefinance; StrategicFinance; Businessfinance; financialengineering, Financial Economics, Corporate Finance, Strategic Finance, Business Finance, Financial Engineering
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 169,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.