Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Toward a Positive Psychology of Islam and Muslims


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783030726089
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783030726089
EAN/GTIN:
     9783030726089
Suchbegriffe:
Psychologie-Bücher
Psychologiebücher
Psychologiebücher - englischsprachi...
psychologie bücher
This book integrates research in positive psychology, Islamic psychology, and Muslim wellbeing in one volume, providing a view into the international experiential and spiritual lives of a religious group that represents over 24% of the world's population. It incorporates Western psychological paradigms, such as the theories of Jung, Freud, Maslow, and Seligman with Islamic ways of knowing, while highlighting the struggles and successes of minoritized Muslim groups, including the LGBTQ community, Muslims with autism, Afghan Shiite refugees, and the Uyghur community in China.
Weitere Informationen:
Author:
Nausheen Pasha-Zaidi
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Positive psychology 2.0, Cultural psychology, Islamic psychology, Psychology of religion, Muslim studies, Islamic feminism, East-West psychology, International psychology, Religious studies, Muslim mental health
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 149,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.