Kategorien
Konto
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Corporate Responsibility, Sustainability and Markets


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783030796594
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783030796594
EAN/GTIN:
     9783030796594
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Wirtschaft
Wirtschaftsbücher
This book explores the interaction between sustainability, corporate responsibility, consumers, and the market. It aims to discover if consumers are seeking out small, ethical, socially responsible firms to buy from rather than large corporations; if markets and organisations are supported by a new sensitivity to social responsibility and sustainability ideas; if the integration of corporate responsibility strategies and practices change how market sectors are assembled. Bringing together international case studies - including research on the Italian wine industry, German butchers, Spanish football, Polish marketing and the Portuguese financial sector - this book is valuable reading for scholars working on corporate social responsibility, sustainability, and good governance. Chapter 12 is available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com.
Weitere Informationen:
Author:
Cláudia Simões; Alin Stancu; Georgiana Grigore
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Wirtschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, modelsofcapitalism; WelfareState; Corporatesocialresponsibility; SocialEnterprise; socialimpact; circulareconomy; marketingsystems, models of capitalism, welfare state, corporate social responsibility, Social Enterprise, Social Impact, circular economy, marketing systems
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 129,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.