Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Business Advancement through Technology Volume II


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783031077647
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783031077647
EAN/GTIN:
     9783031077647
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Wirtschaft
Wirtschaftsbücher
This two-volume edited collection explores the impact of technology on business advancement. Technology is a multifaceted and multidimensional phenomenon, carrying opportunities and risks. Business advancement therefore, can no longer be considered without technological mediation. While Volume I offers insights into technological improvements in the field of global marketing, Volume II focuses on the implications of changing technology on work and employment. It covers topics such as the role of technology in change management, digital transformation, and the impact of AI on employment. Taken together, the books move forward the study of organizations and technology and are ideal resources for business students and researchers.
Weitere Informationen:
Author:
Alkis Thrassou; Demetris Vrontis; Leonidas Efthymiou; Yaakov Weber; S. M. Riad Shams; Evangelos Tsoukatos
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Wirtschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, Artificial Intelligence, Data Management, Digital Transformation, Social Media, Mobile business, CRM technologies, Digitalization, Neuromarketing, Neuroscience, Robotics, Machine Learning
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 159,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.