Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Persuasive Technology


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783031309328
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783031309328
EAN/GTIN:
     9783031309328
Suchbegriffe:
Bücher für Datenbanken - englischsp...
Datenbanken (Fachbücher)
Datenbankenbücher
datenbanken (fachbücher)
This book constitutes the refereed proceedings of the 18th International Conference on Persuasive Technology, PERSUASIVE 2023, held in Eindhoven, The Netherlands, April 19-21, 2023. The 24 full papers and 2 short papers included in this book were carefully reviewed and selected from 69 submissions. They were organized in topical sections as follows: Persuasive Technologies in Virtual and Augmented Reality; Persuasive Strategies; Persuasive Design and Applications; Methods for Tailoring and Personalisation; Artificial Persuasive Agents; Gamification; and Personal Factors in Persuasion.
Weitere Informationen:
Author:
Alexander Meschtscherjakov; Cees Midden; Jaap Ham
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: persuasive technology, behavior change suppport system, human-computer interaction (HCI), behavior change, methods for tailoring and personalization, persuasive communication, behavioral design, persuasive design, artificial social agents, gamification, virtual reality
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 69,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.