Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

The Google Model


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783319042077
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783319042077
EAN/GTIN:
     9783319042077
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Wirtschaft
Wirtschaftsbücher
This book shows how companies like Google have reinvented the common practice in management in order to continuously innovate in fast changing industries. With the ever-increasing pace of change, reinventing existing management principles could become a necessity and prove crucial in the long-term competitiveness of many companies. The book presents a unique synthesis of findings from leading research on long-term competitiveness in fast changing industries. The core of the study comprises an exclusive 1-year in-depth research study on the drivers of innovation at Google and includes examples on how Google has translated the reinvented management principles into practice. The book also offers key action-points to help practitioners in reinventing their own management models for continuous innovation.
Weitere Informationen:
Author:
Annika Steiber
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Wirtschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, Adaptability, Ambidextrous Organization, Competitiveness, Continuous Innovation, Google, Open Innovation
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 69,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.