Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Multimodal Analysis of User-Generated Multimedia Content


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783319618067
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783319618067
EAN/GTIN:
     9783319618067
Suchbegriffe:
Medizinbücher
Medizinbücher - englischsprachig
medizinbücher - englischsprachig
This book presents a summary of the multimodal analysis of user-generated multimedia content (UGC). Several multimedia systems and their proposed frameworks are also discussed. First, improved tag recommendation and ranking systems for social media photos, leveraging both content and contextual information, are presented. Next, we discuss the challenges in determining semantics and sentics information from UGC to obtain multimedia summaries. Subsequently, we present a personalized music video generation system for outdoor user-generated videos. Finally, we discuss approaches for multimodal lecture video segmentation techniques. This book also explores the extension of these multimedia system with the use of heterogeneous continuous streams.
Weitere Informationen:
Author:
Rajiv Shah; Roger Zimmermann
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Data Mining (EDV), Expertensystem, Forschung (medizinisch, psychologisch), Kognitionspsychologie, Psychologie / Kognitionspsychologie, Heilkunde, Humanmedizin, Medizin, Neurowissenschaft, Bedeutung (semantisch) / Bedeutungslehre, Semantik
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 149,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.