Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Visual Imagery and Human Rights Practice


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783319759869
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783319759869
EAN/GTIN:
     9783319759869
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Medien, Kommunikation
Medien-, Kommunikationsbücher
examines the interplay between images and human rights, addressing how, when, and to what ends visuals are becoming a more central means through which human rights claims receive recognition and restitution. The collection argues that accounting for how images work on their own terms is an ever more important epistemological project for fostering the imaginative scope of human rights and its purchase on reality. Interdisciplinary in nature, this timely volume brings together voices of scholars and practitioners from around the world, making a valuable contribution to the study of media and human rights while tackling the growing role of visuals across cultural, social, political and legal structures.
Weitere Informationen:
Author:
Sandra Ristovska; Monroe Price
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Medienwissenschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, Cultural Studies, Kulturwissenschaften, Wissenschaft / Kulturwissenschaften, Medientheorie, Medienwissenschaft, Humanrights; VisualCulture; film; Media; Social; political, human rights, visual culture, film, media, social
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 109,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.