Kategorien
Konto
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Customer Engagement Marketing


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783319872070
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783319872070
EAN/GTIN:
     9783319872070
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Wirtschaft
Wirtschaftsbücher
This book provides a synthesis of research perspectives on customer engagement through a collection of chapters from thought leaders. It identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engagement and highlights best practices in implementing customer engagement marketing strategies. Responding to the rapidly changing business landscape where consumers are more connected, accessible, and informed than ever before, many firms are investing in customer engagement marketing. The book will appeal to academics, practitioners, consultants, and managers looking to improve customer engagement.
Weitere Informationen:
Author:
Robert W. Palmatier; V. Kumar; Colleen M. Harmeling
Verlag:
Springer International Publishing
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Wirtschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, strategy; product innovation; consumer relations; Consumer Behavior; relationship management, customer engagement, marketing, strategy, product innovation, consumer relations, consumer behavior, relationship management
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 219,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.