Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

The Impact of the Media


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783374071890
Hersteller:
     Evangelische Verlagsanstalt
Herst.-Nr.:
     9783374071890
EAN/GTIN:
     9783374071890
Suchbegriffe:
Religions- und Theologiebücher - en...
Bücher über Religion
Bücher über Theologie
Religionsbücher
Pluralism has become the defining characteristic of modern societies. Individuals with differing values clamor for equality. Organizations and groups assert particular interests. Social movements flourish and fade. Some see in this clash of principles and aims the potential for a more just human community, while others fear a cultural erosion. Yet beneath this welter stand powerful and pervasive institutions, whose distinctive norms profoundly shape our moral commitments and character. Specialists on media and communication, journalism, television, theologians, economists, sociologists, philosophers and ethicists discuss the many functions and challenges the media pose to the communication and orientation in late modern pluralistic societies. Contributions come from Germany, the UK, France, the USA, South Africa, and Australia.
Weitere Informationen:
Author:
Stephen Pickard; Michael Welker; John Witte; Jürgen von Hagen
Verlag:
Evangelische Verlagsanstalt
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Theologiebücher, bücher über religion, Medientheorie, Medienwissenschaft, Soziologie, Theologie, Christentum, Weltreligionen / Christentum, Community; Education; Journalism; Moral; Pluralism; Pluralistic; Social movements; USA; Values; communication; economy; journalism, Social movements, Journalism, Community, USA
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 28,09*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.