Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Interactive TV: A Shared Experience


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783540725589
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783540725589
EAN/GTIN:
     9783540725589
Suchbegriffe:
Betriebssystembücher
Betriebssysteme (Fachbücher)
Bücher für Betriebssysteme - englis...
Bücher für Datenbanken - englischsp...
Social TV Systems.- Awareness and Conversational Context Sharing to Enrich TV Based Communication.- An Architecture for Non-intrusive User Interfaces for Interactive Digital Television.- Model-Driven Creation of Staged Participatory Multimedia Events on TV.- EPG-Board a Social Application for the OmegaBox Media Center.- User Studies.- Human-Centered Design of Interactive TV Games with SMS Backchannel.- Acceptable System Response Times for TV and DVR.- Exploring the Effects of Interactivity in Television Drama.- Focusing on Elderly: An iTV Usability Evaluation Study with Eye-Tracking.- The Future of TV.- Accessibility of Interactive Television for Users with Low Vision: Learning from the Web.- Will Broadcasters Survive in the Online and Digital Domain?.- Conceiving ShapeShifting TV: A Computational Language for Truly-Interactive TV.- User Interfaces Based on 3D Avatars for Interactive Television.- Social TV Evaluation.- Perceptions of Value: The Uses of Social Television.- Sociable TV: Exploring User-Led Interaction Design for Older Adults.- Psychological Backgrounds for Inducing Cooperation in Peer-to-Peer Television.- Trends in the Living Room and Beyond.- Personalisation.- SenSee Framework for Personalized Access to TV Content.- AIMED- A Personalized TV Recommendation System.- Fuzzy Clustering Based Ad Recommendation for TV Programs.- Towards Content-Aware Coding: User Study.- Mobile TV.- Personal TV: A Qualitative Study of Mobile TV Users.- "I Just Want to See the News" - Interactivity in Mobile Environments.- Mobile TV in Everyday Life Contexts - Individual Entertainment or Shared Experiences?.- Semantic Modelling Using TV-Anytime Genre Metadata.
Weitere Informationen:
Author:
Pablo Cesar; Konstantinos Chorianopoulos; Jens F. Jensen
Verlag:
Springer Berlin
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Datenbanken (Fachbücher), Datenbankenbücher, betriebssysteme (fachbücher), Digital / Medien (digitales Fernsehen), Digitales Fernsehen - Digitalfernsehen - Mediatheken - Streaming, Fernsehen / Digitales Fernsehen, Fernsehtechnik / Digitales Fernsehen, 3D, EPG, IDTV, Multimedia, architecture, audiovisual archives, automated reasoning
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 49,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.