Kategorien
Konto
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Media Convergence - Approaches and Experiences


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783631639788
Hersteller:
     Peter Lang
Herst.-Nr.:
     9783631639788
EAN/GTIN:
     9783631639788
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Medien, Kommunikation
Medien-, Kommunikationsbücher
The articles collected in this volume encompass the outcomes of the conference «Media Convergence - Konwergencja Mediów - Medienkonvergenz», held at the Jesuit University «Ignatianum» in Cracow in March 2011. The Conference was organized by the Chair of Media and Social Communication of the Institute of Cultural Studies, founded in 2005. The aim of this interdisciplinary meeting of scholars from European academic centers was an attempt to answer the question what the phenomenon of convergence really is with regard to media, and how the permeation of media phenomena influences contemporary culture. The two-day debate included thematic blocks on literature and art, film, education, theater communication, and media communication. The interdisciplinary character of research is also the «guiding idea» of cultural studies at the Jesuit University «Ignatianum» in Cracow.
Weitere Informationen:
Author:
Renata Szczepaniak
Verlag:
Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Medienwissenschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, «Ignatianum», 2011, Advertising media, Aftermath, Approaches, Conference, Convergence, Cracow, Experiences, Film, Jesuit
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 57,91*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.