Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

The Creation of the Extraordinary


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783658295370
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783658295370
EAN/GTIN:
     9783658295370
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Wirtschaft
Wirtschaftsbücher
Luxury is as old as humankind and has sparked multiple debates throughout of history. In today's consumer society, luxury brands have become aspirational symbols. Yet, to date, a comprehensive overview of the different perspectives that have shaped the discourses about luxury is missing. Hannes Gurzki provides a broad overview of luxury research, highlights and details important perspectives on luxury, and derives practical guidelines for managers based on research. Thereby the author combines insights from different disciplines, such as philosophy, sociology, psychology, anthropology, cultural studies, economics or management, to broaden and deepen our understanding of luxury and its creation principles.
Weitere Informationen:
Author:
Hannes Gurzki
Verlag:
Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Wirtschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, Creation of the Extraordinary, Perspectives on Luxury, Luxury, Branding, Brand management, Marketing, Luxury brand management, Luxury marketing, Luxury brand strategy, Marketing strategy, Symbolic consumption
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 49,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.