Kategorien
Konto
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Neuromarketing in Business


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783658351878
Hersteller:
     Springer Verlag
Herst.-Nr.:
     9783658351878
EAN/GTIN:
     9783658351878
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Wirtschaft
Wirtschaftsbücher
This book shows how neuromarketing works in practice. It describes how companies can use the methods and insights of neuroscience to make better decisions themselves. It brings together real-world use cases in the area of applied neuroscience, collected from the globally leading consumer neuroscience companies and their clients. The use cases come from a variety of business areas, from advertising research to store design, from finding the right name for a brand to designing a compelling website. The book reveals how clients engage in neuromarketing; the business problems they can encounter, and have encountered, solving with this new approach; and the values they generate.
Weitere Informationen:
Author:
Benny B. Briesemeister; Werner Klaus Selmer
Verlag:
Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
Sprache:
eng
Weitere Suchbegriffe: Wirtschaftsbücher - englischsprachig, allgemeine Sozialwissenschaftsbücher - englischsprachig, bücher zu sozialwissenschaften allgemein, Emotions and user engagement, Neuromarketing at stationary point of sale, Advertising effectiveness, Emotions and user experience, Neuromarketing and UX, Mobile eyetracking, Psychological profiling, Emolyzr process, Frontal Alpha Asymmetry, Experience economy in branding, Predicting purchase decisions
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 56,99*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.