Kategorien
Mein Mercateo
Anmelden / Registrieren
Warenkorb
 
 

Creating Slogans for Social Change


Menge:  Stück  
Produktinformationen
cover
cover
Artikel-Nr.:
     5667A-9783948791421
Herst.-Nr.:
     9783948791421
EAN/GTIN:
     9783948791421
Suchbegriffe:
Bücher zu Sozialwissenschaften allg...
Bücher über Sozialwissenschaften al...
Bücher über Medien, Kommunikation
Medien-, Kommunikationsbücher
What role media content and technologies play in processes of change is an ongoing and multi-layered discussion. Therein, advertising and gender have an extraordinary position. In the context of advertising production in urban India, this book deals with the understanding of social change in the early 2010s. Through an inquiry of the production of advertising created for commercial and/or social purposes, the perceptions of advertising producers are highlighted. The analysis presents the realities of the producers as well as debates surrounding the creation processes. Thereby, the complexities and intertwining of advertising are uncovered, while dynamics of gender, media, and change are discussed.
Weitere Informationen:
Author:
Mette Gabler
Verlag:
Heidelberg Asian Studies Publishing
Sprache:
eng
Die Konditionen im Überblick1
Lieferzeit
Lagerstand
Preis
€ 46,73*
Konditionen selbst auswählen
Artikel empfehlenArtikel merken
* Preise mit Sternchen sind Nettopreise zzgl. gesetzlich gültiger MwSt.
UVP bedeutet „Unverbindliche Preisempfehlung“
Unser Angebot richtet sich ausschließlich an Unternehmen, Gewerbetreibende und Freiberufler.